Вебінар з такою темою проводився вперше. Під час формування назви було запропоновано 3 варіанти, а щоб вибрати найкраще – вирішили провести тест.
Тестовий запуск проводився 3 дні, на це було виділено бюджет 100 $.
Оскільки сайт був на доопрацюванні, вирішили запустити трафік на лід-форму.
Мета тестового запуску:
Дізнатись вартість ліда.
Визначити тему за: CTR, ціною кліка та вартістю лід.
Було створено 3 банери та 1 відео креатив.
Вибрали 2 аудиторії: 1. За інтересами. 2. "lkl (2%) - взаємодія з Instagram (60 днів).
ГЕО: Україна/Росія.
З першого дня ми вже побачили тему, яка "заходить".
За підсумками тесту за 3 дні отримали такі дані
Разом: Бюджет 46,55 $ Кількість реєстрацій 161 Ціна ліда 0,28 $ Ціна ліда за найкращою темою вебінару 0,22$
Основний запуск: (період запуску 8 днів) Підготували нові креативи, банера для стрічки новин та для сторіс, відео для стрічки новин та для сторіс окремо.
Аудиторія: Насамперед запустили за двома інтересами. Кожну кампанію розділили на ГЕО Україна, Росія (великі міста) та МСК+Спб.
Таким чином отримали 6 кампаній, у кожній по 5 груп об'яв.
ПРИКЛАД РЕКЛАМНОГО БАННЕРА, ЯКИЙ ПОКАЗАВ ДОБРИЙ РЕЗУЛЬТАТ
Відштовхуючись від вартості ліда, додавали різні аудиторії:
Люди взаємодіючі з Instagram
Lookalike на відео, що крутилося в рекламі
Lookalike на базу, яка зібралася виходячи із 4 днів реклами
Було додано інтерес «Краса»
За 8 днів реклами отримали: Кількість реєстрацій 5984 Ціна ліда 0,27 $ Бюджет 1618,76 $ (під час реклами бюджет додали)
Бажаєте зібрати такий же вебінар з лідами по 0,27 $?