КЕЙС
Як за рік співпраці в ніші навчання стоматологів, збільшити рекламний бюджет в х10 разів, витримуючи окупність 1 до 3
Сергій Цибульський
Ваш надійний онлайн підрядник з трафіку у Facebook&Instagram
для онлайн шкіл
Інформація про проект
У листопаді 2020 року почали співпрацювати з Dental Academy, тренувальним центром для практикуючих стоматологів.


Запуски реклами на безкоштовні та платні програмами. В середньому, потрібно зберігати окупність трафіку 1 до 3


За рік роботи з проектом ми збільшили рекламний бюджет у х10
  • 1
    Послуга
    Налаштування таргетованої реклами у Facebook&Instagram
  • 2
    Клієнт
    Dental Expert - навчальна платформа для дистанційного навчання стоматологів і зубних техніків
  • 3
    Напрямок
    Онлайн-навчання
  • 4
    Ніша
    Стоматологія
  • 5
    Тривалість реклами
    1 рік
  • 6
    Результат
    39 000 лідів
Складності проекту

Вузька аудиторія стоматологів та зубних техніків.

ГЕО Україна

У проекті близько 20 експертів.

Постійна заміна креативу.

Методи запуску
На тиждень робимо 2-3 нових запуска на вебінар чи платний урок.

Структура запуску:

2 тексти оголошення
4 різні заголовки на банера
4 різних банера
1 відео звернення експерта

+ після тестів додаємо 1-2 банери

Цільова аудиторія за інтересами

Холодна аудиторія:
Зуб
Зубний технік
Стоматологія
Косметична стоматологія

*кожен інтерес тестувався окремою кампанією

Тепла аудиторія:
Створили схожу аудиторію 1%, 1-3%, 3-7%, на Базу кожного спікера.
Масштабування

З яких бюджетів розпочали роботу:
Все починалося з 800 $ на місяць рекламного бюджету.
За допомогою внутрішньої аналітики вимірювалися показники ефективності окупності реклами. Використовували сервіс PowerBI.

Як зрозуміли, що можемо більший бюджет інвестувати:
Сильним інструментом було запровадження щотижневих зідзвонів відділу продажу та трафіку, для звірки з продажу, у межах кожного запуску. Звірялися за вкладеними грошима та загальною кількістю продажів.

Таким чином, нам вдавалося керувати рекламним бюджетом у моменті змін. Якщо ціна клієнта зростала, ми дивилися на цю кампанію з точки зору поліпшень. Вибудовували список дій для зниження ціни ліда/клієнта.

Коли ситуація була позитивна, і наш ROAS був мінімум 1до3 (на кожен вкладений 1$ компанія заробляла 3$), тоді ми розглядали варіанти масштабування.

Якими кроками почали збільшувати бюджет?

Коли почали бачити позитивну окупність реклами, кожного наступного місяця збільшували рекламний бюджет на 1000-2000$.

До чого за підсумком дійшли:
За рік знайшли експертів та теми, в яких вони досягають кращого результату продажу. Роблячи черговий запуск, ми відштовхуємося від попередньої теми та цифр запуску.

Останні 6 місяців у нас працює автовебінарна воронка, на невеликих бюджетах (20-30$/день), яка показує позитивну окупність трафіку 1до5.

Результати
масштабування
Грудень 2020 року
Грудень 2021 року
Рекламні банера і текст
Приклади креативів:
Результат
За 2021 рік збільшили рекламний бюджет із 800$/місяць до 8000$/місяць.
Висновки:

  1. У нішах з вузькою аудиторією чи вузьким ГЕО потрібно постійно шукати нові заголовки, експериментувати з креативами.
  2. Важливо експериментувати з темою веба/офером, щоб знайти найзатребуваніший варіант, під запит цільової аудиторії.
  3. Метод збільшення рекламного бюджету, це один із видів масштабування бізнесу. Важливо тримати щотижневу комунікацію між відділом продажу та трафіку.
  4. Підвищувати рекламний бюджет потрібно поступово 50-100% на місяць за умови знайдених робочих адсетів (експерт + тема/креатив + аудиторія).

Цибульський Сергій
Таргетолог
Бажаєте прорахувати свій запуск, залишайте заявку і ми проведемо для вас консультацію щодо запуску реклами.

  • прорахуємо скільки потрібно рекламного бюджету для досягнення ваших цілей;
  • яку вибрати цільову аудиторію;
  • на яку вартість ліда розраховувати;
  • яка прогнозована вартість клієнта можлива.
Залишайте заявку у формі нижче.
Беремо не більше 3-х нових проектів на місяць.

Бажаєте прорахувати запуск свого вебінару?
Напишіть мені в Telegram