КЕЙС
Як на продукт у вузькій ніші зробити
3000 реєстрацій по 0,32 $
Сергій Цибульський
Ваш надійний онлайн підрядник з трафіку у Facebook&Instagram
для онлайн шкіл
Інформація про проект
У клієнта вже був готовий лендінг і прописана воронка.

Наше завдання – зібрати реєстрації на безкоштовний вебінар. Це перший запуск та новий проект, на який клієнт ще не запускав трафік.
  • 1
    Послуга
    Налаштування таргетованої реклами у Facebook&Instagram
  • 2
    Клієнт
    Експерт у сфері юриспруденції
  • 3
    Напрям
    Онлайн-навчання
  • 4
    Ніша
    Навчання юристів
  • 5
    Тривалість реклами
    23 дні
  • 6
    Результат
    2947 реєстрації по 0,32 $
Початкові дані
Аудиторія: холодна та Look-a-like

Бюджет: 350 $ (на перший запуск)

План: 250 реєстрацій

Ціна реєстрації: ~1,39$

ГЕО: Україна

Складність полягала в тому, що аудиторія обмежена, та експерт спілкується українською мовою, це також частково відкидає зацікавлених людей у деяких регіонах України.
Гіпотеза запуску
Проаналізували цільову аудиторію та виділили 2 сегменти, на які вирішили запускати рекламу:
1. Студенти які закінчили більше 3х курсів навчання.

2. Чинні юристи.

Продумали два варіанти, як захопити увагу у креативах:
1-й варіант: розкрили біль, як виділитись серед 1000 юристів.

2-й варіант: як продавати себе через власний бренд.


Також створили відеокреативи з експертом. Чим різноманітніші креативи, тим більше шансів зачепити цільову аудиторію.
Запуск рекламної кампанії
1
Вибір аудиторії
Перша – Look-a-like аудиторія на 0-3% (схожа на підписників Instagram експерта).

Друга – взяли інтереси в налаштуваннях: позов, юридична фірма, адвокат, суддя, правосуддя, прокурор, юриспруденція чи юрист.

Розбили вік на 18-24 та 25-35 років.
2
Створили структуру запуску
Розбили на 3 групи оголошень:
- Студенти.
- Look-a-like аудиторія.
- Чинні юристи.
3
Зіткнулися з проблемою
Facebook заблокував домен. Ми швидко перенесли сайт на інший домен та продовжили лити трафік.


Перша рекламна кампанія тривала 5 днів.

На живий вебінар зібрали 1562 реєстрацій.

Ціна реєстрації: 0,15 $.

Кількість людей на вебінарі: 999.

Запустили рекламу вдруге.

Клієнт адаптував вебінар під автоворонку. І ми продовжили безперервно лити трафік.


»
Запустили рекламу на курс

Взяли холодну аудиторію студентів та юристів.

Отримали + 3 продажі.
Загальний результат
2947
Кількість реєстрацій
0,32$
Вартість реєстрації
60%
Конверсія до вебінару
30
Кількість продажів курсу
339%
ROAS
(Повернення інвестицій)
Що отримав клієнт у результаті
  • Рекламна кампанія спрацювала у плюс
  • Повернув інвестовані гроші в рекламу
  • Окупив витрати на створення курсу та воронку
  • Отримав базу клієнтів та розширив аудиторію в Instagram
Висновки:

Ключові моменти:

1. Перед запуском важливо проаналізувати та правильно вибрати цільову аудиторію.

2. Створювати креативи із різноманітним підходом. Так буде більше шансів зачепити користувача та отримати ліда за меншою вартістю.

3. Завжди бути готовим до непередбачених ситуацій у роботі з Facebook та швидко реагувати на будь-які ситуації.

Цибульський Сергій
Таргетолог
Бажаєте прорахувати запуск на безкоштовний вебінар/курс?
Залишайте заявку, і ми проведемо для вас консультацію щодо запуску реклами:
Прорахуємо розмір рекламного бюджету, щоб досягти ваших цілей.
Визначимо, яку вибрати цільову аудиторію.
Спрогнозуємо, на яку вартість ліда розраховувати.
Підрахуємо, яка може бути ціна клієнта, який придбає ваш товар.

Напишіть мені в Telegram