КЕЙС
Як за місяць зібрати 391 заявку по 0,72 $ на відвідування оздоровчо-курортного комплексу
Сергій Цибульський
Ваш надійний онлайн підрядник з трафіку у Facebook&Instagram
Інформація про проект
Завдання – збільшити кількість відпочиваючих у період міжсезоння.


Клієнт активно вів сторінку у Facebook та зібрав базу постійних клієнтів, які повторно відвідують санаторій. Але потрібні були нові відвідувачі.
  • 1
    Послуга
    Налаштування таргетованої реклами у Facebook&Instagram
  • 2
    Клієнт
    Оздоровчо-курортний комплекс "Миргород Курорт"
  • 3
    Підрозділ
    Фізичні послуги
  • 4
    Ніша
    Відпочинок та оздоровлення
  • 5
    Тривалість реклами
    32 дні
  • 6
    Результат
    391 заявка по 0,72$
Початкові дані
Аудиторія: холодна, 40-64 роки

ГЕО: Україна (Центральна, Східна, Південна)

План по заявках: 100

План по ціні реєстрації: 3$
Підготовка до запуску
Розділили аудиторію на 3 сегменти:

1. Люди, які мають проблеми зі здоров'ям: цукровий діабет, проблеми зі шлунком, зі щитовидною залозою тощо.

2. Люди, які бажають відвідати санаторій для профілактики здоров'я.

3. Аудиторія підприємців, які постійно працюють і не встигають стежити за своїм здоров'ям та відпочинком.


Зробили 2 варіанти текстів із різними посилами:
У першому акцентували, що важливо підтримувати здоров'я та проводити профілактику захворювань.

У другому звернули увагу на відпочинок у санаторії зі знижкою 20%.
Створили різні креативи:
1) Знижка + акцент на санаторій
2) Знижка + обмеження + на зображенні показали вид відпочинку
3) Акцент на важливості здоров'я та цінності
Запуск рекламної кампанії
1. Створили структуру запуску:
Вибрали мету запуску: Конверсії

Оптимізація CBO (автоматичне розподілення бюджету між групами оголошень в середині кампанії).

На рівень кампанії винесли ГЕО.

На рівні групи обрали інтереси:
- здоров'я;
- готель;
- Бізнес.
2. Сайт не був готовий до запуску реклами, тому заявки вирішили приймати через лід-форму у Facebook.
Рекламна кампанія тривала з 21.12 до 18.01
Як проходив запуск
1
Перший період
з 21 до 31 грудня 2020 року.
Бюджет - 10 $ / день.


Результат: 152 заявки по 0,72$

Їх якість — на рівні 60%. Із 152 заявок у менеджерів відбулося 90 розмов.
2
Другий період
З 1 до 18 січня 2021 року.
Бюджет - 10 $ / день.


Отримали 239 заявок по 0,74 $
Результати
391
Кількість реєстрацій
285,31$
Інвестований бюджет
0,72$
Ціна заявки
Збільшили кількість гостей курорту на 20%
Що отримав клієнт у результаті
  • За допомогою реклами отримав нові броні на курорт у період міжсезоння
  • Розширели базу клієнтів на 20% та отримали теплу аудиторію, якій можна продавати відвідування інших санаторіїв
  • Підвищили впізнаваність, нагадали аудиторії про себе та побудували лояльність до клієнтів
Висновки

Отримати клієнтів можна без сайту, використовуючи вбудований інструмент Facebook.

Якість заявок буде на рівні 50-60%.

Підвищена лояльність клієнтів та впізнаваність – теж важливий елемент і як "побічний ефект" у запуску платної реклами.

Цибульський Сергій
Таргетолог
Бажаєте прорахувати свій запуск?


Залишайте заявку, і ми проведемо вам консультацію:
- Прорахуємо розмір рекламного бюджету, щоб досягти ваших цілей.

- Визначимо, яку вибрати цільову аудиторію.

- Спрогнозуємо, на яку вартість ліда розраховувати.

- Підрахуємо, яка може бути ціна клієнта, який придбає ваш товар.


Залишайте заявку у формі нижче.


*Беремо не більше 3х нових проектів на місяць.