КЕЙС
Як за місяць зібрати 391 заявку по 0,72 $ на відвідування оздоровчо-курортного комплексу
Сергій Цибульський
Ваш надійний онлайн підрядник з трафіку у Facebook&Instagram
Отримати Консультацію
Інформація про проект
Завдання – збільшити кількість відпочиваючих у період міжсезоння.
Клієнт активно вів сторінку у Facebook та зібрав базу постійних клієнтів, які повторно відвідують санаторій. Але потрібні були нові відвідувачі.
1
Послуга
Налаштування таргетованої реклами у
Facebook&Instagram
2
Клієнт
Оздоровчо-курортний комплекс "Миргород Курорт"
3
Підрозділ
Фізичні послуги
4
Ніша
Відпочинок та оздоровлення
5
Тривалість реклами
32 дні
6
Результат
391 заявка по 0,72$
Початкові дані
Аудиторія
: холодна, 40-64 роки
ГЕО
: Україна (Центральна, Східна, Південна)
План по заявках:
100
План по ціні реєстрації
: 3$
Підготовка до запуску
Розділили аудиторію на 3 сегменти:
1. Люди, які мають проблеми зі здоров'ям: цукровий діабет, проблеми зі шлунком, зі щитовидною залозою тощо.
2. Люди, які бажають відвідати санаторій для профілактики здоров'я.
3. Аудиторія підприємців, які постійно працюють і не встигають стежити за своїм здоров'ям та відпочинком.
Зробили 2 варіанти текстів із різними посилами:
У першому акцентували, що важливо підтримувати здоров'я та проводити профілактику захворювань.
У другому звернули увагу на відпочинок у санаторії зі знижкою 20%.
Створили різні креативи:
1) Знижка + акцент на санаторій
2) Знижка + обмеження + на зображенні показали вид відпочинку
3) Акцент на важливості здоров'я та цінності
Запуск рекламної кампанії
1. Створили структуру запуску:
Вибрали мету запуску: Конверсії
Оптимізація CBO (автоматичне розподілення бюджету між групами оголошень в середині кампанії).
На рівень кампанії винесли ГЕО.
На рівні групи обрали інтереси:
- здоров'я;
- готель;
- Бізнес.
2.
Сайт не був готовий до запуску реклами, тому заявки вирішили приймати через лід-форму у Facebook.
Рекламна кампанія тривала з 21.12 до 18.01
Як проходив запуск
1
Перший період
з 21 до 31 грудня 2020 року.
Бюджет - 10 $ / день.
Результат: 152 заявки по 0,72$
Їх якість — на рівні 60%. Із 152 заявок у менеджерів відбулося 90 розмов.
2
Другий період
З 1 до 18 січня 2021 року.
Бюджет - 10 $ / день.
Отримали 239 заявок по 0,74 $
Результати
391
Кількість реєстрацій
285,31$
Інвестований бюджет
0,72$
Ціна заявки
Збільшили кількість гостей курорту на
20%
Що отримав клієнт у результаті
За допомогою реклами отримав нові броні на курорт у період міжсезоння
Розширели базу клієнтів на 20% та отримали теплу аудиторію, якій можна продавати відвідування інших санаторіїв
Підвищили впізнаваність, нагадали аудиторії про себе та побудували лояльність до клієнтів
Висновки
Отримати клієнтів можна без сайту, використовуючи вбудований інструмент Facebook.
Якість заявок буде на рівні 50-60%.
Підвищена лояльність клієнтів та впізнаваність – теж важливий елемент і як "побічний ефект" у запуску платної реклами.
Цибульський Сергій
Таргетолог
Бажаєте прорахувати свій запуск?
Залишайте заявку, і ми проведемо вам консультацію:
- Прорахуємо розмір рекламного бюджету, щоб досягти ваших цілей.
- Визначимо, яку вибрати цільову аудиторію.
- Спрогнозуємо, на яку вартість ліда розраховувати.
- Підрахуємо, яка може бути ціна клієнта, який придбає ваш товар.
Залишайте заявку у формі нижче.
*Беремо не більше 3х нових проектів на місяць.
Отримати Консультацію
© 2022
© 2022